BLOG DEDICADO A JAIME MARTORELL MIR




jueves, 20 de mayo de 2010

PATRIA




Quina terra tan bella n´es Mallorca
Per mi no hi ha n´el mon més que sa Roca.
Patria si jo´et deixava qualque dia
Sé cert que de sa pena
Que de sa pena´m moriria.

Lluny d´aquesta claro que tant he vista
Sa vida a un altre lloc seria trista.
Patria si jo´et deixava qualque dia
Sé cert que de sa pena
Que de sa pena´m moriria.

Com estim jo es pla i sa muntanya
Com m´encisa la mar per sempre blava
Patria si jo´et deixava qualque dia
Sé cert que de sa pena
Que de sa pena´m moriria.

Quand es aucells anuncien un nou dia
Sent es seu cantic dolç que´m dona vida
Patria si jo´et deixava qualque dia
Sé cert que de sa pena
Que de sa pena´m moriria.

Sa claror enlluern´es ulls, sa brisa es tendre
La mar jugue a ses platges amb s´arena
Patria si jo´et deixava qualque dia
Sé cert que de sa pena
Que de sa pena´m moriria.

Sols mos guía es teu bé, terra estimada
Per sempre seras tu nostra anyorança
Patria si jo´et deixava qualque dia
Sé cert que de sa pena
Que de sa pena´m moriria

MARIA SABATER GERLI
 
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Free Beer Cursors at www.totallyfreecursors.com